PODLOGA ZA ČIŠČENJE ČOPIČEV

sobota, julij 09, 2016
Danes bom objavo posvetila noro dobri podlogi za čiščenje čopičev za ličenje. Če si želiš tudi ti prihraniti čas pri čiščenju, preberi objavo naprej.

Podlogo sem kupila na Aliexpressu za 3,80€. Izbirala sem lahko med petimi različnimi barvami in izbrala sem temno roza. Ugotovila sem da je skoraj enaka kot podloga znamke Sigma, samo da na sredini nima logota znamke. Originalna podloga na uradni strani stane 29€, kar je za kos gume kar malo preveč. 

Mere podloge 23x17 in so manjše kot originalne, vendar ustreza vsakemu umivalniku. Na podlogi so različne izbočene oblike, ki pomagajo da se čopič hitreje očisti. Primerna je za čiščenje čopičev za obraz in oči. Na spodnji strani podloge so priseski, ki omogočijo na podloga ne drsi po umivalniku. 


Podlogo namestiš na umivalnik tako, da se prilega odtoku. Čistilo, ki uporabljaš za čiščenje poliješ po podlogi in z čopičem krožiš po podlogi. Odstranijo se vse nečistoče, tudi zelo stari madeži. Jaz uporabljam šampon za lase in deluje perfektno. Ko je vsa umazanija odstranjena, čopič spiraš z vodo in krožiš po podlagi dokler se ne odstrani ves šampon. 

To je vsa čarovnija. Meni je podloga res super. 
Če jo želiš kupiti poglej na spodnji link ali pa na Aliexpress napiši Makeup brush cleaning mat.






Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.